ტრენინგი დაიწყო ერთმანეთის თემების განხილვით, მსმენელებმა წარმოადგინეს პროექტის თემები და ისაუბრეს მისი განხორციელების სავარაუდო გზებზე,მივეცით უკუკავშირი. შემდეგ დეტალურად განვიხილეთ სასწავლო პროექტის დაგეგმვის გზებზე,გავეცანით რომ პროექტის დაგეგმვის პირველი და აუცილებელი ნაბიჯიაბ მოსწავლეების მიერ მისაღწევი სტანდარტების დადგენა.სტანდართის დადგენის შემდეგ ვაყალიბებთ პროექტის სასწავლო მიზნებს. გავეცანით და ვიმუშავეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირებაზე,რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას. ვისწავლე რომ არსებობს სამი ტიპის კითხვები ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი,რომელიც ნათლად და მკაფიოდ ნდა იყოს ჩამოყალიბებული. ვისწავლეთ ინსტრუმენტის,, მაკრატელი" გამოყენება, რაც ძალიან საინტერესო და გამოყენებადია. ავტვირთეთ ბროშურა.
Comments
Post a Comment